Demirci Açık Ceza İnfaz Kurumunda kurum personeli ve hükümlülerin katılımıyla İstanbul’un Fethi’nin 573.yıldönümü kutlandı.
Kurumumuzda hükümlülerin tarih bilincini geliştirmek, topluma yararlı bireyler olmalarını sağlayacak nitelikte yapılan etkinlikte günün anlam ve önemini belirten konuşmasını yapan Kurum Müdür Vekili Ali ULUTAŞ program sonunda Halıkent Mehter Takımına Teşekkür Belgesi ve Çiçek takdimi yaptı.